Namioty handlowe a targi rolnicze

Sezon wiosenny zaczął się pełną parą, a wraz z nim i zniesieniem covidowych ograniczeń, rozpoczął się również sezon wiosennych targów. Wśród nich, zwłaszcza ze względu na porę roku, najpopularniejszą grupą są obecnie targi rolnicze. Jak przygotować się do przyjęcia gości na targi rolnicze? Jak zorganizować odpowiednią ilość miejsc? Czy jest sposób na zwiększenie zadaszonej przestrzeni wystawienniczej, jeśli ogranicza nas czas lub budżet? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym tekście – zapraszamy!

Namioty handlowe na targi rolnicze – czy to jest dobry pomysł?

Wykorzystanie namiotów handlowych w branży wystawienniczej może być świetnym pomysłem w sytuacji, kiedy goście będą wymagali ochrony przed zmiennymi warunkami pogodowymi w trakcie targów odbywających się pod gołym niebem.

Namioty handlowe umożliwiają również zagospodarowanie przestrzeni przez wystawcę w taki sposób, by ta była bardziej atrakcyjna dla gości i jego potencjalnych klientów. Jeśli zapewnisz swoim wystawcom możliwość aranżacji przestrzeni, na pewno zachęcisz ich do ponownej współpracy, zwiększając tym samym szanse na dłuższą współpracę.

Namioty handlowe – na co zwrócić uwagę?

Jeśli szukasz dobrych namiotów handlowych, które sprawdzą się podczas organizowanych przez Ciebie targów rolniczych, to sprawdź ofertę na namioty handlowe w DAS COMPANY. Znajdziesz tutaj bogaty wybór zróżnicowanych modeli, które łatwo dostosujesz do swoich wymagań.

Możesz wybrać namiot o określonych wymiarach i zamówić go na wskazany przez siebie adres. Jeśli jednak nie jesteś pewien, jaki rozmiar będzie Ci potrzebny, możesz zdecydować się na rozwiązanie modułowe.

Dzięki temu za pomocą kilku modułów składających się ze stalowego stelażu oraz wykonanego z PVC pokrycia zbudujesz namiot o odpowiednim rozmiarze. Jeszcze innym rozwiązaniem jest własnoręczne zaprojektowanie namiotu handlowego za pomocą dostępnego na stronie, darmowego kreatora. Z jego pomocą zaprojektujesz namioty handlowe dostosowane do mniej standardowych przestrzeni.